Księgi rachunkowe
- Otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności
- Opracowywanie i wdrażanie zasad rachunkowości, w tym zakładowego planu kont
- Stworzenie dokumenty polityki rachunkowości
- Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych
- Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów
- Ustalanie wyniku finansowego
- Sporządzanie sprawozdań finansowych
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
- Prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT (rejestr sprzedaży VAT, rejestr zakupu VAT, rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych – wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, importu usług)
- Nadzór nad formalną i rachunkową prawidłowością dowodów księgowych
- Sporządzanie deklaracji podatkowych
- Uzgadnianie sald zobowiązań i należności
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS
- Reprezentowanie Klientów przed Urzędem Skarbowym oraz ZUS
- Przygotowanie dokumentów do KRS przygotowywanie informacji o zobowiązaniach podatkowych oraz ZUS